StudentaPlus: Asiakkuuksien hallinta ja asiakasraportointi

ti 13. joulukuu 2016
09.00 — 16.00

Helia-talo, Ratapihankatu 13, Helsinki

StudentaPlus: Asiakkuuksien hallinta ja asiakasraportointi

Ammatillisen koulutuksen reformi pakottaa koulutuksenjärjestäjät tarkastelemaan / määrittelemään uudelleen ydinprosessinsa ja varmistamaan, että ne toimivat tehokkaasti. Samalla varmistetaan, että järjestelmät tukevat prosesseja ja tuottavat tarvittavan tiedon sekä koulutuksenjärjestäjän että viranomaisten käyttöön.

Loppuvuoden aikana tullaan toteuttamaan opintohallinnon viitearkkitehtuurin mukaiset prosessien kuvausten workshopit. Osallistujina työpajoihin kutsutaan kaikki StudentaPlus käyttäjät. Prosessikuvausten perusteella tullaan laatimaan kokonaiskuvaus, sekä tarkistetaan se, miten StudentaPlus tukee ja miten sen tulisi tukea prosesseja. Osallistumalla workshoppiin saat arvokasta tietoa StudentaPlussan ominaisuuksista ja pääset kehittämään järjestelmää vastaamaan yhä paremmin organisaatiosi tarpeita.

13.12.. järjestettävässä workshopissa teemana on asiakkuuksien hallinta ja asiakasraportointi. Aiheina muun muassa: StudentaPlussan CRM -ominaisuudet, tarjouspyyntö-tarjous-tilaus- sopimus -prosessi ja asiakas-/asiakasryhmäkohtainen raportointi.  

Muut syksyn StudentaPlus -workshopit ovat:

17.11. Hakeutuminen ja henkilökohtaistaminen

30.11. Sopimusten ja rahoituksen hallinta

14.12. Koulutusten suunnittelu ja toteutus

Kulujen kattamiseksi perimme osallistujilta 175€ (+alv.) osallistujamaksun.

Ilmoittaudu mukaan tästä.

Lisätietoja: Marja Myllykylä, marja.myllykyla@amke.fi, 0505110933